Adana’nın Ceyhan ilçesinin varoşlarında herkesin kendine has bir yeteneği var. Usta kuş hırsızı Culluk Yusuf, sürekli takım elbise değiştiren Pele Dayı, feminist mahalle muhtarı Naime ve daha niceleri mücadele, mizah ve dayanışma ile dolu hayatlarından sıradışı hikayeler anlatıyor.
Rokko ve Çetesi, Keleş, Afili ve her biri kendi filminin başrolü olabilecek bir dolu karakter… Yunus Ozan Korkut, yakından tanıdığı Adana’nın sokaklarında hakiki insanlarla tanıştırıyor bizi. Onları bir suç öyküsünün figüranı olmaktan çıkarıp, neşelerine, dertlerine, muhabbetlerine ortak oluyor.