İncelikli ses tasarımı ve sinematografisiyle bu sevimli büyüme hikâyesi, acı ve mutluluk arasında kalmış kahramanlarının endişe dolu arzularına dikkat çekiyor. Yaşadıkları güzel anlar, geçicilikleri nedeniyle daha da yoğunlaşıyor ve hayatın bir armağan olduğunu kanıtlıyor.