Duyarlı ve gözleme dayalı bakışıyla tanınan Kelly Reichardt’ın ekolojik gerilimi, geçmişte farklı tür ve duyguları harmanlaması bakımından alışılmadık bulunmuştu. Gerilimi, türler arası oyunlara tercih eden unutulmaz karakter incelemesi, Jesse Eisenberg’ü de içeren harika bir kadroya sahip.