Shahrbanoo Sadat, Taliban ayaklanması sırasında muhabir olarak yaşadıklarından yola çıkan bu aşk hikayesinde, hem yönetmen hem oyuncu olarak göz kamaştırıyor. Teokratik baskıya güçlü bir şekilde ses çıkaran İyi Erkek Yok, mizah yüklü bakışıyla siyaset ile aşkı harmanlıyor.