Korkunç Kont Drakula tarafından satın alınmış bir ev için Transilvanya’ya görüşmeye gönderilen Jonathan Harker kırsal kasabasını bırakıp karısı Lucy’nin uğursuzluklarına kulak tıkıyor. Yakın zamanda Jonathan pusuya düşüyor ve Drakula dağlardan Lucy’e doğru ölümle ve felaketle yaklaşıyor.