Simon Hacker’ın 35mm ile çekilen çıkış filmi, New York’un klasik komedilerine bir geri dönüş niteliğinde. Zamana karşı hem komik hem de gerilimli bir yarışa giren baba-kız, binbir türlü dalaverenin ortasında yeniden yakınlaşıyor.