O Fantasma
Genç ve yakışıklı Sergio, Portekiz, Lisbon’da çöp toplayıcısı olarak gece vardiyasında çalışmaktadır. Kendisini ona karşı istek gösteren hoş yardımcısı Fatima ile iletişim kurmak için zorlamaz, bu yüzden Sergio onun yerine çöp firmasının eğitimli köpeği ile şehirde aylak aylak dolaşır.
Portekiz sinemasının kuir auteur’ü João Pedro Rodrigues, cesur, özgün ve alışılmışın dışında bir yönetmen. O Fantasma (“Hayalet”) adlı ilk uzun metraj kurmacası, Lizbon’un karanlık ve gerçeküstü sokaklarındaki gece kaçamaklarını keşfe çıkan ürkütücü ve parçalı bir öyküyü aktarıyor.