Iris ve Isaac’in birlikte geçirdiği ilk romantik hafta sonu beklenmedik yerlere varır.
Sophie Brooks’un uygulamaların damga vurduğu bir çağda ilişkileri ele alan romantik komedisinde saf bir genç kadını canlandıran Molly Gordon, doğaçlama diyalogları ve giderek komikleşen duygusallığıyla, modern flört kültürünün absürtlüğünü resmediyor.