Olga's House of Shame
Sadizm ve Mazoşizm içerikli istismar filmlerinin tümünün önüne geçen kötü şöhretli bir istismar filmi. Yarı-belgesel tarzı anlatılan filmde Audrey Cambell terk edilmiş bir maden bölgesinde saklanan ve bütün gizemin onun üzerinden devam ettiği sadist bir mücevher hırsızı olan Olga’yı canlandırıyor.