Bu dokunaklı ve sevgiyle gözlemlenmiş Meksika belgeseli, Acapulco’lu yaşlı bir çiftin günlük sessiz rutinine tanık olarak, sevdiğiniz kişiyle birlikte yaşlanmanın ne anlama geldiğini keşfediyor.