Senaryosunu kötü şöhretli yönetmen Ed Wood’un yazdğı cafcaflı, rüküşlüğün sınırlarını zorlayan bir “çıplaklık harikası” mı? Dahası da var! Amerikalı medyum Chriswell’in (Plan 9 From Outer Space yıldızı) de rol aldığı, bol striptizli ve çılgın kostümlü film, tam anlamıyla bir kült klasik!