En İyi Film dalında César kazanan Mounia Meddour imzalı bu enerjik film, siyasi direnişe dair sürükleyici bir hikaye anlatıyor. César ödüllü Lyna Khoudri’nin olağanüstü performansıyla gücüne güç katan Papicha, baskılar karşısında kadınların gücünü haykıran bir zafer şarkısı gibi.