New York, 1980. Harlem’in Afrika kökenli Amerikalılar ve Latinlerden oluşan drag dünyasında rakip aileler kıyasıya mücadelelere girişiyor. Bir yandan da efsanevi dansçılar, drag sanatçıları ve trans kadınlar, bu dünyanın kurallarını ve geleneklerini anlatıyor.
Jennie Livingston’ın çığır açan belgeseli, kuir lügatını şekillendiren efsanevi ifadeler eşliğinde New York’un 1980’lerdeki drag dünyasını tüm coşkusu ve yürek burkan tehlikeleriyle gözler önüne seriyor. Göz alıcı kostümlerin ve dayanışmanın damga vurduğu bu güvenli limanda, hayaller gerçek oluyor.