15 yaşındaki Leo, zorlu kış şartlarında uzundur görmediği babası Paolo’yu bulmak için İtalya’nın kuzey kıyısına gider. Paolo’nun düzenli hayatı alt üst olunca, umut yerini eski yaralara bırakır. Sessizlik, gerilim ve yabancı kelimeler üzerinden baba kız yavaş yavaş bağ kurmaya başlar.