Pebbles
P.S. Vinothraj’ın sarsıcı çıkış filminde Tamil Nadu’nun kurak topraklarında iklim ve aile krizleri iç içe geçiyor. Uçsuz bucaksız bir coğrafya, yokluklar üzerine kurulu bir dramın sahnesi haline gelirken, duygusal ve fiziksel sınırlar çarpıcı bir görsel şiir oluşturuyor.