Toplumdan kopuk yaşayan genç Aloysius Christopher Parker’ın ne gidecek bir evi, ne işi ne de okulu vardır. Boş Manhattan sokaklarını arşınlayıp hayatta bir anlam bulmaya çalışırken, kendisi gibi aykırı ruhlarla karşılaşır. Bu insanların hepsi, sanki bir şeylerden kaçıyordur.