Bir şemsiye fabrikasını zorbalıkla yöneten varlıklı sanayici Robert Pujol’un eşi Suzanne, kocasının aksine edilgen ve itaatkâr bir mizaca sahiptir. İşçiler greve gidip Pujol’u rehin alınca, Suzanne onun yerine geçer ve ne denli iş bitirici bir kadın olduğunu kanıtlar.
70’li yıllarda yaygın olan şovenist burjuvaları hicveden bu oyunbaz François Ozon filmi, spot ışıklarının ve gücün kadınlara meylettiği bürlesk bir komediye dönüşüyor. Catherine Deneuve and Gérard Depardieu’nün birbirine çekilen zıt kutupları oynadığı bir sınıf çatışması öyküsü.