Prague's Girl
Andree Lucini’nin belgeselinde, sıradan bir Çek ninenin acıdan uzak portresiyle başlayan hikaye, yavaş yavaş nesiller arası travmanın gerçeklerini ortaya çıkarıyor. Bu sürükleyici kısa film, aile anıları ve solmuş fotoğraflar aracılığıyla savaş sonrası İtalya’da bir göçmenin zorlu hayatını izliyor.