Bir konferans sırasında 40 yaşındaki beyin cerrahı Márta, meslektaşı János’a aşık olur. Bu adamla yeni bir hayata başlamak için Amerika’daki başarılı kariyerini geride bırakıp Budapeşte’ye gelir. Ne var ki János, daha önce hiç tanışmadıklarını iddia etmektedir.