Yönetmen Eugene Jarecki, Elvis Presley’nin 1963 model Rolls-Royce’unu Memphis’ten New York’a, Las Vegas’a ve ötesine uzanan müzikal bir yolculuğa çıkarıyor. Alec Baldwin, Ethan Hawke ve Mike Myers de dahil pek çok insan, ölümünden 40 yıl sonra efsane müzisyenin yükselişi ve düşünü üzerine konuşuyor.