ABD tarihinin en büyük doğal felaketlerinden biri Texas’ın Galveston kentinde 6 bin ila 12 bin can kaybına yol açar. Gizemli bir cihaz, kaynağı bilinmeyen görüntüler yayınlar.
Deneysel 3D film dünyasının öncü isimlerinden Blake Williams, bu sürükleyici filmle seyirciyi Amerika’nın en yıkıcı fırtınalarından birinin sonuçlarıyla karşı karşıya getiriyor. Bir mecra olarak sinema üzerine de düşünen eşsiz bir film.