Querelle
Brest limanında, Belçikalı yakışıklı denizci Querelle, uyuşturucu kaçakçısı ortağını öldürür. Ardından gittiği genelevin sahibi Lysiane ile birlikte, hayatını sonsuza dek değiştirecek, şiddet ve erotizm yüklü bir kendini keşif yolculuğuna çıkar.
Fassbinder’in son filmi olan Querelle, Jeanne Moreau hariç sadece erkeklerden oluşan bir oyuncu kadrosunu sahip. Ekrandan taşan cinsel gerilim ve çarpıcı estetiğiyle bu Jean Genet uyarlaması, LGBTQ+ klasikleri arasında yerini alan kült bir başyapıt.