Rave On
Berlin’de yaşayan müzik yapımcısı Kosmo, şehrin en kötü şöhretli tekno kulübündeki efsanevi bir DJ’e yeni plağını vermek için yola çıkar. Bu basit iş geçmişi, başarısızlıkları ve geride bıraktığı hayalleriyle yüzleştiği uzun bir yolculuğa dönüşür.