Eski bir Amerikan istihbarat uzmanı, bir devlet sırrını açıkladığı için o güne kadar bu türden suçlara verilmiş en uzun hapis cezasını alır. İfşa ettiği bilgi, Rusların 2016’daki ABD seçimlerine e-postalar yoluyla yaptığı müdahaleyle ilgilidir.
Diyalogları FBI tutanaklarına dayanan bu sürükleyici gerilim, Reality Winner’in tutuklanma ve sorgulanma sürecini neredeyse gerçek zamanlı olarak ekrana taşıyor. Sydney Sweeney’nin olağanüstü performansıyla, hakikatin bedeli ve güç dengelerine dair derin bir inceleme.