Yitip giden üne dair bakışıyla zaman zaman Şampiyon filmini anımsatan Rimini, hayalkırıklıklarıyla dolu hayatlarına rağmen şükretmeye çalışan insanlara dair komik, sert ve dokunaklı bir hikaye anlatıyor. İnsan hayatının nasıl metalaştırılabileceğine dair gözlemlerle dolu bir film.