Natalia López Gallardo çarpıcı çıkış filminde Meksika’daki kartel suçları ile sınıflar arası gerginlikleri ustalıkla resmediyor. Daha önce Lisandro Alonso ve Carlos Reygadas ile kurgucu olarak çalışan yönetmen, bu filmle Berlin’de Gümüş Ayı Jüri Ödülü kazandı.