Rodrigo D: No Future
Medellín’in gecekondu mahallelerinde yaşayan Rodrigo ve arkadaşları günlerini belaya bulaşarak geçirirler. Rodrigo’nun rock and roll müzik yapma hayalleri vardır. Arkadaşlarını toplayarak bir punk grubu kurar. Bu grup; amaçsızlık, şiddet, uyuşturucu ve korku ağından bir kaçış yolu sunar.
Víctor Gaviria’nın çarpıcı ilk filmi, asi gençlerin öfkesi ve hissizliğiyle dolu. Punk müzik, bastırılmış umutsuzluğu dünyaya haykırma aracına dönüşürken yıkıntılar arasındaki ham güzelliği de vurguluyor. Rodrigo D: No Future Altın Palmiye için yarışan ilk Kolombiya filmiydi.