İspanya’nın Galiçya kıyısındaki küçük bir balıkçı kasabası, bir gemi faciasının üzerinden iki yıl geçtikten sonra geleneksel müzik topluluğunu yeniden kurup bölgedeki yıllık müzik yarışmasına katılmaya karar verir.