Rouge
Antoine Barraud’nun Le dos rouge filminin daha önce hiç görülmemiş versiyonunda, Bertrand Bornello’nun büyüleyici Paris müzelerindeki gezintisine eşlik etmeye hazır olun. Canavarların peşine düşen Fransız yönetmene, Jeanne Balibar ve Alex Descas gibi harika oyuncular eşlik ediyor.