Nicole Holofcener filmlerindeki ilişkilere dürüst bir bakışla yola çıkan Alex Thompson ve Kelly O’Sullivan, ayakları yere basan çıkış filmi, hayatın dağınık yanını kucaklıyor. Başkaldırısıyla yürek ısıtan Saint Frances, kadın hikayelerine dikkat kesiliyor.