Satan in High Heels
Şaaşalı ve bol fetişli cinsel sömürü filminin arka fonunda, 60’ların başındaki New York gece kulüpleri var. Kara film dokunuşlarına sahip Satan in High Heels, çılgın gece kulüpleri, S&M ve muhteşem fetiş kostümleriyle dolu cümbüşlü bir macera sunuyor. Filmde pin-up modeli Meg Myles da rol alıyor.