Scott Walker: 30 Century Man
1960’larda gençlerin sevgilisi olan Scott Walker, olağanüstü sesiyle Jacques Brel şarkıları söylemeye başladı ve zamanla döneminin en derinlikli sanatçılarından biri haline geldi. Bu eşsiz belgesel, Walker’ın yaratım sürecine ve The Drift adlı kusursuz albümüne eğiliyor.