Helsinkili yalnız çöpçü Nikander, meslektaşı da olan bir dostunun aniden kalp krizi geçirip ölmesiyle boşluğa düşer. Gösterişsiz kasiyer Ilona ile yaşadığı çekingen gönül ilişkisi sayesinde tünelin sonundaki ışığı görme şansı yakalar.