Shakti
“Ciddi komedi”lerin ustası, Arjantinli sinemacı Martín Rejtman, bu göz alıcı kısa filminin finalini leziz Yahudi yemekleriyle yapıyor. İnce bir ironiden, absürt bir mizahtan ve abartsız bir samimiyetten ustalıkla faydalanan bu 19 dakikalık film, minimalist bir cevher.