Oliver Laxe, kavurucu güneşin altında belli belirsiz tehlikelerle dolu, apokaliptik diyarları dolaşan bu heyecan verici ve sürprizlerle dolu yol filmiyle Cannes Jüri Ödülü’nü kazandı. Yeri yerinden oynatan tekno müziklerle hayat bulan Sırat hem yüce hem de absürt güçlerin iddialı bir karşılaşması.