Kıyamet sonrası yaşanan bir buzul çağında hayatta kalanlar, durmadan çalışan bir motor ve zalim bir sınıf sistemiyle işleyen bir trende yaşamak zorunda kalır. Trenin en yoksul sakinlerinden biri, motorun ve dünyanın geleceğinin kontrolünü ele almak için her şeyi riske atarak isyan başlatır.
Parazit’in dünya çapındaki başarısından önce Bong Joon Ho, ilk İngilizce filminde sınıf hiyerarşilerinin çatıştığı, çöküşün eşiğindeki bir dünyayı etkileyici bir vizyonla anlatmıştı. Filmin dev oyuncu kadrosunda ise Octavia Spencer, Tilda Swinton, John Hurt ve Song Kang-ho gibi isimler yer alıyor.