Soft in the Head
Hakikate doğaçlama üzerinden ulaşan Nathan Silver’ın fırtınalı draması, New York’ta bağımlılığın pençesine düşmüş kayıp ruhlara bakış atıyor. Din, aile ve topluluk bağlarını irdeleyen bu çarpıcı karakter incelemesi, zorlu rehabilitasyon yolculuğunun haritasını çıkarıyor.