Hem kurmaca hem belgesel öğelerinden faydalanan Pat Collins, İrlandalı halk şarkıcısı Joe Heaney’nin şiirsel bir portresini çiziyor. Siyah beyaz görüntüleriyle fragmanlar haline ilerleyen film, müziğin gücüne bir övgü niteliğinde.