Spring Night, Summer Night
Alışılmadık biçimde unutulan Amerikan bağımsızı, karmaşık bir ilişki aracılığıyla, Ohio’nun köhne bir taşra kasabasının geçmişindeki sıkıntılara ışık tutuyor. Joseph L. Anderson’ın 60’lar sonunda çektiği ve amatör oyuncularla çalıştığı dram, melankolik bir intikam ve özgürleşme hikayesi anlatıyor.