Stark Fear
Stark Fear, Oklahoma’nın petrol arazilerinde geçen bayağı ve tekinsiz bir kara film. II. Dünya Savaşı kameramanı Ned Hockman’ın tek filmi olan kült grindhouse klasiği, tuhaf bir B filminden çok daha fazlası. Hitchcock tarzındaki filmin oyuncuları Beverly Garland ve Skip Homeier ise muhteşem!