Stars
Bulgaristan, 1943. Alman askeri Walter, Bulgaristan’daki küçük bir tamirhanedeki işçileri denetlerken, Yunan Yahudiler Auschwitz’e gönderilmeyi beklemektedir. Kampın dikenli tellerinin arasından genç bir kadın olan Ruth ile tanışır ve ikili arasındaki sohbet beklenmedik duygular doğurur.
Doğu Almanyalı yönetmen Konrad Wolf’un Cannes’da Jüri Özel Ödülü kazanan savaş filmi, Nazi vahşetinin karşısına sımsıcak bir insanlıkla çıkıyor. Yahudilerin hayallerini ve korkularını resmetmek için pek çok teknikten faydalanan Stars, karanlık bir çağa sanatla direniyor.