Claude Chabrol imzalı filmde Isabelle Huppert bir kez daha sevilmesi zor bir karakteri ustalıkla ve sempati uyandıracak bir şekilde canlandırıyor. Fransız tarihinin utanç verici bir döneminde yaşanmış gerçek bir hikayeye dayanan filmin soğuk bakış açısı, resmettiği karmaşaya derinlik katıyor.