Support the Girls
Lisa, erkeklere hitap eden bir yol üstü barında işi olacak birisi değildir, fakat Double Whammies’in işletmeciliğini yapmaktadır ve zamanla işyerini de müşterilerini de sevmeye başlar. Tüm anaçlığıyla barda çalışan kızlara kol kanat gerse de iyimserliğini sarsacak kadar zor bir gün geçirir.