Magnus von Horn imzalı Ter sosyal medya fenomenlerinin cilalı hayatlarının arkasında yatanları anlatırken, çağımızın şöhret kültürünün kırılgan noktalarını gösteriyor. Başroldeki Magdalena Koleśnik’in güçlü performansı, bu tutkuyla işlenmiş öyküyü bir gerilim filmi enerjisiyle sarıyor.