Issız bir adaya düşen Hank’in eve dönüş umudu kalmamıştır. Derken bir gün Manny adlı bir ceset kıyıya vurur. Arkadaş olan ikilinin nihayetinde atıldığı büyük macera, Hank’i hayallerinin kadınına kavuşturacaktır.