Kahve bağımlısı Valto ile votka sevdalısı araba tamircisi Reino, siyah Volga arabalarıyla yollara düşer. Yolda biri Estonyalı biri Rus olan iki kadını arabalarına alırlar. Aynı dili konuşmadıkları bu kadınlarla nasıl ilişki kuracaklarını bilemeseler de kısa sürede aşk filizlenir.