Riar Rizaldi’nin biçimden biçime giren filmi, sömürge arşivlerine ve bilimsel belgelere dalarak bir radyo vericisi hakkındaki keşfedilmemiş teorileri ve komploları ortaya çıkarıyor. Batı Java’nın uçsuz bucaksız dağları ve ormanları arasında çevre tahribatı devam ederken, sömürünün izleri hâlâ canlı.