The African Desperate
Martine Syms’in ilk uzun metrajında kaos, tüm çılgınlığı ve eğlencesiyle ekrandan taşıyor. Siyah bir sanatçının bir gününü anlatan ve Diamond Stingily’in performansıyla güçlenen film, sanat dünyasının sahte gösterişini alaya alırken, internet çağında seks ve uyuşturucuya da keskin bir bakış atıyor.