The Ballad of Wallis Island
Lotoyu kazanan Charles, en sevdiği müzisyenler olan Mortimer-McGwyer’ı tekrar bir araya getirmenin hayalini kurar. Hem eski grup arkadaşı hem de eski sevgili olan bu ikili, Charles’ın Wallis Island’daki evinde özel bir konser vermeyi kabul eder.
Komedyen Tim Key, bu sıradışı komedide iki bezgin müzisyenin arasındaki buzları yavaş yavaş eritiyor. Sanat aşkını yeniden harlayıp geçmişin yararlarını gözden geçiren Carey Mulligan ve Tom Basden, mükemmel bir uyumla duygusal folk şarkıları seslendiriyor.