Antonio, Francesco ve Sergio, İtalya’nın güneyindeki yoksul bir kasabada yaşarlar. Hayatlarında neredeyse dişe dokunur hiçbir şey olmaz. Sokaklarda amaçsızca gezinip kız tavlamaya çalışmak dışında işleri yoktur. Geleceğe dair planları hep yarım yamalaktır. Atalet tüm hayatlarını sarar.